Red Car je centrálním mozkem celého závodu. Po dobu tří týdnů v něm doslova žije ředitel závodu Christian Prudhomme, který vůz používá jako kontrolní místnost na čtyřech kolech. To, že je tento SUPERB odlišný, je patrné nejen z lesklé karoserie, po které jsou rozptýlena loga sponzorů, či z plastových doplňků nebo sklopné panoramatické skleněné střechy, ale především z vybavení uvnitř vozu.
Vzhledem k tomu, že ředitel Prudhomme potřebuje mít přehled o závodu, přijímat informace, komunikovat s centrálou, organizovat dopravu v rámci celého pelotonu a být v kontaktu se svými styčnými důstojníky na trati a dalšími vozy Tour, je mezi přední sedadla umístěna komunikační konzole. Ředitel Tour sedí pohodlně na sedadle spolujezdce, má k dispozici chlazené nápoje z vestavěné mini ledničky a sleduje vše prostřednictvím šesti střešních rádiových antén, několika mikrofonů a čtyř rádiových kanálů.
Skutečná třešnička na dortu je pak umístěna v rohu vozidla. Přepnutím malého spínače, umístěného hned vedle volantu, můžete pozdravit fanoušky a jezdce znělkou Tour de France.
Zadní sedadlo za ředitelem Prudhommem je vyhrazeno pro návštěvy slavných hostů. V minulosti to byl například francouzský prezident Emmanuel Macron, který byl přivítán sklenkou šampaňského a exkluzivně projel jednu z tras slavného závodu.
Vzhledem k tomu, že tento výjimečný vůz vždy oficiálně signalizuje začátek každé etapy, patří mezi nejviditelnější prvky Tour de France. A to platí nejen pro miliony fanoušků, které každý rok Tour navštíví, ale také pro diváky televizních přenosů. Dnes můžeme s jistotou říci, že se Red Car stalo jedním z nejsilnějších vizuálních symbolů Tour de France, vedle barevných dresů, loga závodu, Vítězného oblouku v Paříži nebo například trofeje pro vítěze.